Er is een probleem
Het huis wordt maar niet verkocht. Alle jubelberichten ten spijt, er staan nog steeds woningen te koop waarbij het maar niet lukt om een koper te vinden.
Teveel negatieve punten en hij/zij haakt af. Men zegt niet voor niets dat de koper “verliefd” moet worden een huis en zoals men weet, liefde maakt blind. Dus hoe aantrekkelijker gepresenteerd, hoe groter de kans dat een kijker een koper wordt. Maar hoe pak je dat als verkoper nu zoiets aan?
Nu zal je er in eerste instantie totaal geen oren naar hebben om met een professionele verkoopstylist in zee te gaan , wat misschien logisch lijkt gezien het feit dat het tijd, energie en geld gaat kosten. Vooral dat laatste is een dingetje. De vraagprijs verlagen voel je immers niet meteen in je portemonnaie , de factuur van de verkoopstylist wel.
Als professioneel stylist bekijk ik een ruimte vanuit het oogpunt van een potentiële koper. Ik kijk welke doelgroepen wij kunnen aanspreken wat zijn de de positieve punten die wij kunnen benadrukken , welke minder aantrekkelijke punten kunnen wij aanpakken.
Denk je nu na het lezen van deze blog, ik wil graag met je rond de tafel? Aarzel niet en neem contact met mij op via info@studiobloks.nl of via 06-14625075.